O wersji Enterprise
Wersja Enterprise umożliwia tworzenie i zarządzać serwisami które mają:
- dowolny układ i wygląd - każdy serwis może mieć inny układ i wygląd
- dowolną, niezależną strukturę katalogów - każdy serwis może mieć inną strukturę
- dowolną ilość wersji językowych - każdy serwis może mieć dowolną ilość wersji językowych
- dowolną ilość baz i formularzy - każdy serwis może korzystać z innych baz i formularzy lub je współdzielić
- dowolną funkcjonalność - każdy serwis może mieć inną funkcjonalność.
Portale / Serwisy korporacyjne
Actualizer CMS Enterprise to rozbudowana platforma do zarządzania wieloma srewisami różnej wielkości. Doskonale nadaje się do zastosowanie w firmach o wielu profilach działalności, organizacjach realizujacych różne niezależne projekty czy do zarządzania wieloma serwisami microsite czy landing page, blogami tematycznymi itp.
Wersja Enterprise znajduje zastosowanie również w portalach, które wykorzystują podział na wortale branżowe - wszędzie tam gdzie potrzebna jest stabilna platforma obsługiwana przez wielu redaktorów tworzących treści, które mogą być współdzielone przez wiele serwisów.
Zalety wersji Enterprise
Wersja Enterprise to:
- możliwość zarządzania wieloma serwisami z poziomu jednego panelu edycyjnego
- korzystanie z tego samego zestawu narzędzi i funkcjonalności co Actualizer w wersji Max
- możliwość dowolnego przydzielania uprawnień redaktorom np. tylko do wybranego serwisu lub serwisów
- łatwa integracja wszystkich serwisów - możliwość współdzielenie baz, formularzy, dokumentów, bazy zdjęć, grafik i innych multimediów
- łatwe zarządzanie kampaniami reklamowymi we wszystkich serwisach - możliwość przypisywania bannerów i innych reklam do wybranych lub wszystkich serwisów lub wybranych kategorii w serwisach.

Przykład serwisu
Przykładowy serwis korzystający z wersji Enterprise: