Actualizer CMS Max

Wersja Max przeznaczona jest dla średnich i dużych serwisów informacyjnych, stron firmowych, serwisów korporacyjnych, portali oraz serwisów e-commerce i sklepów internetowych.

O wersji Max

Actualizer Max to zaawansowany system CMS, przeznaczony jest dla średnich i dużych firm, które chcą nie tylko prowadzić własny serwis www, ale również w pełni wykorzystać możliwości Internetu do celów marketingowych i działalności e-commerce.
 

Actualizer CMS Max posiada moduły, dzięki którym redaktorzy będą mieć duże możliwości redagowania treści i prowadzenia e-marketingu, a administratorzy będą mogli rozwijać system o nowe funkcjonalności.


Nieograniczona ilość redaktorów umożliwi podział serwisu na osobne działy prowadzone przez różne osoby, specjalne moduły pozwolą na  prowadzenie e-marketingu na szeroką skalę, wewnętrzny Intranet zwiększy szybkość przekazywania informacji, obniży koszty związane z drukowaniem wewnętrznych dokumentów, a dowolna ilość wersji językowych pozwoli zaprezentować firmę zagranicznym klientom lub inwestorom.
 

Serwisy firmowe

Actualizer CMS w wersji Max jest idealnym systemem dla firm, które:
  • prowadzą działalność w dowolnej branży, chcą zaistnieć w Internecie lub przebudować swoją obecną stronę w oparciu o zaawansowany system CMS
  • chcą prowadzić ekspansję o nowe rynki w kraju i za granicą
  • potrzebują strony, która będzie kreować pozytywny wizerunek firmy w Internecie oraz będzie ważnym narzędziem marketingowym umożliwiającym:
    • profesjonalne prezentowanie oferty firmy
    • docieranie do nowych rynków zbytu
    • promowanie nowych produktów i usług
    • przeprowadzanie kampanii promocyjnych
    • zbieranie i analizowanie informacji z rynku
    • szybką i efektywną komunikację z klientami i innymi interesariuszami
  • chcą, aby treść serwisu aktualizowana była przez wielu redaktorów np. przypisanie różnym pracownikom uprawnień edycyjnych do wybranych kategorii lub baz danych.
 

Actualizer w Twojej firmie

Actualizer CMS w wersji Max pomoże Twojej firmie w:
  • pozytywnym kreowaniu wizerunku i zwiększeniu prestiżu firmy w Internecie
  • szybkim i precyzyjnym komunikowaniu się firmy z rynkiem (z klientami, dostawcami itp.)
  • multimedialnym, ciekawym prezentowaniu oferty firmy (animacje, zdjęcia)
  • podniesieniu jakości obsługi klientów (np. możliwość zamawiania produktów ze strony szczegółowe informacje o ofercie)
  • obniżeniu kosztów obsługi klientów (np. umieszczenie FAQa z najczęściej zadawanymi pytaniami może odciążyć pracowników firmy, którzy muszą odpowiadać na nie przez telefon - w skali miesiąca może oznaczać to nawet kilkadziesiąt utraconych godzin)
  • docieraniu do nowych klientów
  • tworzeniu nowych rynków zbytu na nasze produkty, o których jeszcze nie wiemy
  • poszerzaniu rynku zbytu o nowe obszary geograficzne (np. dzięki obsłudze wielu lokalizacji językowych - również z obsługą wielu różnych domen)
  • promowaniu nowych produktów i usług
  • prowadzeniu kampanii promocyjnych poprzez e-marketing.
 

Portale internetowe

Actualizer CMS Max przeznaczony jest do zarządzania dużym portalem lub wortalem lub inną rozbudowanym serwisem tematycznym o zaawansowanych funkcjonalnościach.
 

Najważniejsze korzyści dla portalu/wortalu:
 

  • dowolna ilość redaktorów - zdalne dodawanie i edycja treści przez wielu redaktorów w tym samym czasie, uprawnienia redaktora do edycji treści w całym serwisie lub wybranych kategoriach
  • uprawnienia redaktorskie - możliwość przypisywania uprawnień do publikacji treści wybranym redaktorom - zatwierdzanie własnych zmian, zatwierdzanie zmian wybranych lub wszystkich redaktorów
  • dowolna ilość baz danych -  dodawania baz o dowolnej strukturze, która może być zmieniana w dowolnej chwili
  • dowolna ilość formularzy - dodawanie formularzy o dowolnej strukturze i wyglądzie, możliwość zmiany struktury w dowolnej chwili, duplikowania formularzy
  • wyszukiwarka - przeszukiwanie treści stron i baz danych, możliwość wstawiania wielu wyszukiwarek w różnych miejscach i z różnym obszarem przeszukiwania, możliwość zastosowania automatycznych podpowiedzi
  • dowolna ilość szablonów -  dodawanie  i edycja szablonów, dowolny układ stron
  • konta użytkowników - rejestracja użytkowników oraz dedykowane panele do obsługi funkcjonalności
  • zarządzanie uprawnieniami - różne poziomy uprawnień dla różnych grup użytkowników, uprawnienia przypisywane do poszczególnych stron, kategorii i innych elementów systemu
  • kreator banerów Flash - tworzenie animacji Flash w intuicyjny sposób przy wykorzystaniu tekstu, ilustracji jpg i obiektów swf
  • menadżer ilustracji - zarządzanie ilustracjami w serwisie - dodawanie, edycja skalowanie itp.
  • menadżer banerów - zarządzanie reklamą, wiele różnych form reklamy, statystyki dla reklamodawców z wykresami
  • sonda - tworzenie dowolnych sond wraz z graficzną prezentacją wyników
  • statystyki odwiedzin - moduł e-Spy umożliwiający prowadzenie szczegółowej analizy ruchu w serwisie
  • newsletter - masowe rozsyłanie wiadomości e-mail do użytkowników serwisu, dowolna ilość baz mailingowych
  • RSS/Atom - publikowanie oraz import kanałów RSS i Atom
  • forum dyskusyjne - własne forum dyskusyjne zarządzane w całości przez system o standardowej funkcjonalności z możliwością rozszerzenia o śledzenie własnych i cudzych tematów z powiadamianiem na e-mail, dodatkowe parametry użytkowników, prywatne wiadomości i inne zgodnie z potrzebami projektu
  • wiadomości - wymiana wiadomości wewnętrznych między użytkownikami z powiadamianiem o wiadomościach na adresy e-mail użytkowników
  • video - rozbudowane możliwości streamingu video z własnego serwera, prowadzenie konferencji video przez stronę www
  • layout architect - zarządzanie układem boksów na stronie w trybie podglądu strony poprzez przeciąganie boksów między kolumnami z automatycznym dostosowywaniem treści, dodawanie nowych boksów
  • cache - generowanie statycznych plików zwiększających szybkość i wydajność serwisu
 

Sklepy internetowe

W ramach wersji Max uruchomiony może być sklep internetowy lub platforma e-commerce. System pozwala na stworzenie prostego oraz rozbudowanego sklepu internetowego, działającego jako samodzielny sklep lub jako część innego serwisu - firmowego, portalu lub innego. Sklep może obsługiwać dowolną ilość towarów, a baza towarów może zostać dowolnie dopasowana do potrzeb wdrożenia, dzięki czemu nie ma ograniczenia w ilości i rodzaju pól na karcie towaru. 

W ramach licencji Max może zostać uruchomiony prosty sklep internetowy ze standardowym szablonem i płatnościami on-line PayU lub Dotpay. Bardziej zaawansowaneg funkcjonalności oraz indywidualny szablon sklepu mogą zostać wdrożone w ramach dodatkowych usług.

Więcej o module sklepu internetowego.

 

Zalety wersji Max

  • bogaty zestaw narzędzi do zarządzania treścią serwisu
  • bogaty zestaw narzędzi do prowadzenia e-marketingu
  • profesjonalny wygląd serwisu
  • możliwość wyboru układu strony głównej i podstron z wielu dostępnych lub indywidualny projekt na życzenie klienta
  • niskie koszty wdrożenia w stosunku do możliwości
  • wyjątkowo prosta obsługa wielu wersji językowych
  • dowolna ilość redaktorów serwisu.
 

Wdrożenie wersji Max

Na całkowity koszt wdrozenia systemu Actualizer w wersji Max składa się z:

  • cena licencji
  • cena wdrożenia i dodatkowych usług

Cena licencji jest jednorazową opłatą za korzystanie z systemu, przyznawana jest na 1 wskazaną domenę. Licencja jest bezterminowa.

Opłata licencyjna obejmuje bezterminowe korzystanie z systemu i jego funkcjonalności. Więcej o licencji - FAQ


W ramach licencji udzielana jest również roczna gwarancja techniczna liczona od momentu instalacji systemu na serwerze hostingowym Klienta.

W ramach gwarancji wszelkie usterki dotyczące funkcjonalności systemu wyszczególnione w umowie, które nie wyniknęły z winy redaktora/administratora,  będą usuwane za darmo. W ramach gwarancji czas reakcji na zgłoszenie wynosi 1 dzień roboczy lub następnego dnia roboczego w przypadku dni weekendowych.

Cena licencji

Cena licencji obejmuje:
  • instalację systemu na wskazanym serwerze hostingowym spełniającym wymagania systemu
  • zestaw domyślnych szablonów w wybranej wersji kolorystycznej
  • szkolenie on-line z obsługi systemu - 2 godziny
  • dostęp on-line do dokumentacji technicznej systemu
  • gwarancja i wsparcie - 12 miesięcy od dnia instalacji systemu na serwerze
 

Dodatkowe usługi

Do dodatkowych usług wdrożeniowych wszelkie prace polegające na dostosowaniu systemu do potrzeb projektu. Dodatkowe prace wdrożeniowe wyceniane są indywidualnie.

Do dodatkowych usług wdrożeniowych należą:

  • przygotowanie indywidualnego projektu graficznego lub inne prace graficzne
  • kodowanie szablonów zgodnie z projektem graficznym
  • prace programistyczne związane z wdrożeniem modułów i tworzeniem funkcjonalności zgodnie z potrzebami projektu m.in. tworzenie baz danych, formularzy, forum,  cache, moduły sklepu internetowego, integracja z innymi systemami i aplikacjami
  • dodatkowe usługi wdrożeniowe na zlecenie.
 

Cookies / RODO

Używamy Cookies, które będą zamieszczane w Twoim komputerze. Więcej w Polityce Prywatności. - więcej
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dowiedz się więcej w RODO. - więcej