Ze względu na rosnącą ilość zapytań o system Actualizer CMS postanowiliśmy wyjść na przeciw naszym przyszłym i obecnym klientom i udostępnić usługę NTR Support firmy NTR Globals. Oprogramowanie NTR Support pozwala na interakcję z użytkownikami serwisu www poprzez chat on-line, oraz daje możliwość prowadzenie prezentacji i szkoleń korzystając z funkcji udostępniania własnego pulpitu.
Jak to działa - prezentacja systemu bez wychodzenia z domu
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat systemu Actualizer CMS - wystarczy, że klikniesz przycisk Porozmawiaj na żywo, który wywoła okno chata, W okienku zgłosi się konsultant, który odpowie na Twoje pytania. Konsultant może również zaproponować prezentację systemu - w tym celu zapyta o dostęp do Twojego pulpitu - zdalny dostęp do Twojego komputera, dzięki czemu nie wychodząc z domu możesz zobaczyć jak działa system, dopytując konsultanta o szczegóły, które Cię interesują. NTRS pozwala również na prowadzenie rozmów głosowych i video-głosowych
Wsparcie on-line
NTR Support wydaje się być bardzo pomocnym narzędziem do diagnozowania i rozwiązywania problemów. Klienci mogą liczyć teraz na wsparcie na jeszcze wyższym poziomie. Dzięki funkcji udostępniania pulpitu konsultant może wykryć zgłaszany problem - czy leży po stronie systemu czy może po stronie użytkownika. Jeśli błąd okaże się leżeć po stronie użytkownika, natychmiast będzie w stanie wskazać rozwiązanie i pokazać w jaki sposób należy prawidłowo korzystać z systemu aby uzyskać pożądany efekt.
Przez miesiąc będziemy testować oprogramowanie NTR Support sprawdzając jego pożyteczność. Jeśli system zostanie pozytywnie oceniony przez naszych obecnych i potencjalnych klientów, zostanie zakupiona licencja i podpisana umowa na dostawę oprogramowania z polskim dystrybutorem - firmą Lantek Sp. z o.o.