Forum dyskusyjne - grupy dyskusyjne użytkowników

Forum dyskusyjne to moduł umożliwiający zakładanie grup dyskusyjnych, na których użytkownicy serwisu mogą zakładać tematy (wątki) oraz dodawać wiadomości.

Informacje ogólne

Forum użytkowników w Actualizer CMS
 

Actualizer CMS posiada własne forum użytkowników, które zarządzane jest bezpośrednio z panelu systemu.

Forum może zostać podzielone na dowolną ilość kategorii. Wszystkie kategorie dostępne są dla administratora z poziomu systemu Actualizer. Głowna strona forum prezentuje kategorie, na jakie zostało podzielone forum, ostatnio dodany post i autora postu oraz liczbę tematów i postów w danej kategorii.

 

Wygląd forum

Formatowanie graficzne forum oraz treść jaka prezentowana jest w głównej kategorii forum może być dostosowane indywidualnie do potrzeb projektu. 

 

Kategorie forum

Administrator lub redaktor z odpowiednimi prawami posiada dostęp w systemie do zarządzania całym modułem forum jak również ma możliwość zmiany struktury forum oraz jego moderację. W celu zmiany struktury forum (dodania, usunięcia lub modyfikacji kategorii) administrator może tego dokonać w systemie Actualizer CMS poprzez zarządzanie podkategoriami.


Poniższy obrazek przedstawia główną kategorie forum oraz podkategorie przypięte do forum, które są również prezentowane w serwisie.
 

Forum - lista kategorii forum w Actualizer CMS

Bezpośrednio z poziomu tej listy mamy możliwość decydowania która kategoria ma być widoczna na forum dla użytkowników, a która nie.
 

Zarządzanie tematami

Każda kategoria na forum, do której mają dostęp użytkownicy może zawierać dowolną ilość tematów. Tematy mogą być dodawane przez zalogowanych jak i niezalogowanych użytkowników serwisu, zależy to od ustawień w systemie zdefiniowanych przez administratora. Na poniższym rysunku zostały przedstawione tematy jednej z kategorii aktywnych na forum.

W celu wyświetlenia powyższej listy wchodzimy z górnego menu Actualizera w Narzędzia Forum.
 

Forum - lista tematów w Actualizer CMS
 

Na liście z tematami możemy sprawdzić nazwę tematu, datę założenia, w jakiej kategorii został podpięty temat oraz mamy możliwość zarządzania statusem aktywności danego tematu. Obok każdego tematu znajdują się dwa przyciski „Edytuj” i „Posty”.
 

Forum - opcje tematu w Actualizer CMS
 

Przycisk edytuj pozwala nam na zmodyfikowanie nazwy tematu, kategorii do której jest podpięty, oraz użytkownika i jego Nick`u (pole username, które jest wyświetlane na forum).

 

Zarządzanie postami

Klikając przycisk „Posty”, system wylistuje nam wszystkie wpisy należące do danego tematu. Administrator ma możliwość na tym poziomie zablokowania danego postu, za pomocą opcji „Status” lub wchodząc w edycje postu może również zmodyfikować treść postu oraz zmienić temat, do którego dany post przynależy. Na poniższym rysunku przedstawiona jest lista z postami przykładowego tematu.

 
Forum - lista postów w Actualizer CMS
 
Forum - edycja postu w Actualizer CMS
 

Blokowanie wulgaryzmów

System Actualizer CMS umożliwia blokowanie wulgarnych słów podawanych przez użytkowników podczas wpisywania postów na forum. Zarządzanie listą z niecenzurowanych słów odbywa się z poziomu modułu podłączanego pod daną kategorię forum.

Dostęp do modułu mamy z poziomu górnego menu Administracja Ustawienia modułów. Szukamy na liście moduł o nazwie „Forum”, edytujemy go, i przechodzimy na zakładkę „Dodatkowe opcje”. Na tej zakładce mamy możliwość dodawania słów wulgaryzmów, które mają być blokowane przez system.

 
Forum - lista modułów w Actualizer CMS
 
Forum - edycja ustawień modułu w Actualizer CMS
 

Zobacz także

Analiza treści i zarządzanie linkami

Tager na moduł do analizy treści - artykułów html oraz zarządzania linkami - umożliwia szybkie wyszukiwanie fraz i dodawanie i usuwanie linków.

Cookies

Strona używa Cookies. Więcej w Polityce Prywatności. - więcej

Newsletter
2 x w miesiącu
nowości i promocje na Twój e-mail
Imię
Email
 
Akceptuję politykę prywatności